09 May, 2015

TAKE YOUR TIME

Vopred upozorňujem na nepravdepodobné nájdenie úvodu či záveru, či vôbec nejakej pointy.

Neviem, čo s týmto načatým blogom. Je to niečo čo ma baví robiť, písať, starať sa o oň a vždy sa teším, keď publikujem ďalší a ďalší článok. Lenže sama viem, že naň nemám dostatok voľného času. A preto... Sama neviem. Aj Vy mávate také nerozhodné obdobia? Keď neviete prečo robíte niečo, čo robíte pravidelne? Alebo zase naopak, netušíte prečo ste nikdy neskúsili niečo, čo ste vždy chceli. Alebo naozaj len neviete. Ja momentálne zažívam niečo podobné. Občas neviem vydržať sama so sebou, čo býva niekedy o to horšie, keď sa mi nedá spať. A čo s tým. Ako sa vrátiť k tomu, že opäť budeme vedieť čo chceme? Vieme to vôbec niekedy? Alebo sa snažíme celým životom preplávať a plniť ideály niekoho iného. Ako to len je. Nechajme si chvíľku na rozmyslenie.


V živote sa stretávame s mnohými ľuďmi, situáciami, okolnosťami či vecami, ktoré nevplývajú len na nás, ale ovplyvňujú celé naše bytie. Teda nám ovplyvňujú postoje, názory, stereotypy, správanie či celkovú klímu okolo nás. Všetko toto je niečo, čomu sa v živote nedá vyhnúť. 

Možno tento text čítajú aj takí, ktorí sa od určitých vecí stránia a snažia si držať nadhľad. Ale je to v živote potrebné? Naozaj je potrebné si držať vzdialenosť od určitých vecí či ľudí? Tí, ktorí ma poznajú sa asi pekne ironicky zasmiali. Ja sama taká som.

Prečo si brať príležitosti na niečo, čo môže byť neskutočne úžasné resp. nám to môže dať tak veľa. A to je veľká pravda. Všetko, všetko s čím sa v živote stretneme nám niečo dá. Či je to dobré, alebo zlé. Je len na nás, čo si z týchto možností vyberieme. Pretože aj to zlé či nechcené má svoj zmysel. Umožňuje nám to upriamovať sa na veci, ktoré sú pre nás hodnotnejšie a podstatnejšie. Niečo ako vyraďovací systém, najskôr vyradím to nepotrebné, a potom postupne mi zostane len to najdôležitejšie.

Tak ako môžem nevedieť čo chcem, keď viem, čo nechcem.


No comments:

Post a Comment



blogger template by lovebird