05 April, 2015

MAKE YOUR OWN TIMETABLE

 

Čaute krásavice!
Keďže tu máme záver týždňa, tak aj ja prichádzam s novým príspevkom. Ako som sľubovala, tak to bude niečo netypické, niečo s čím sa na mojom blogu často nestretávate. Už som robila pár projektov s názvom DIY a poslednú dobu ma to chytilo viac, tak uvidíme či to budem posúvať ďalej. Určite mi dajte vedieť, či by ste to na blogu uvítali. :)

Prázdniny sú v plnom prúde! Dúfam, že si ich poriadne užívate a čerpáte veľa energie, ktorú budete môcť nasledujúce dúfam už jarné dni využiť. Keďže jar sa nám pomaly vracia a zachvíľu bude leto a to celé vlastne znamená voľno. Preto som si dnes pre Vás pripravila "niečo", čím si tieto posledné mesiace spríjemníte. Predsa len, keď je niečo pekné, tak sa nám na to lepšie pozerá a spríjemňuje nám to celý deň. A čo sa týka rozvrhu hodín je to stopercentne tak! Predsa len komu sa chce pozerať na ten nudný čiernobiely rozvrh? Mne teda určite nie. Pozrime sa teda, čo som vymyslela...

 

Potrebujete:
biely výkres
farebné (tvrdé) papiere
nožnice
lepidlo
farby - temperové, vodové, voskové, akékoľvek!
štetce
obyčajnú ceruzku
gumu
fixy
pravítko
flitre
a čokoľvek Vám napadne!

1. Najskôr budeme pracovať so základom, ktorý pre nás znamená biely papier. Aby nebol len taký obyčajný, tak som na neho použila jednoduchú techniku - namiešala som si farby, do ktorých som nasledovne namočila štetec a farbu som pomocou prsta ofŕkala o výkres. Začala som svetlými farbami, a potom nasledovali tmavšie. Ja som použila konkrétne 4 farby: žltú, ružovú, zelenú a modrú.



2. Keď máme základ uschnutý, môžeme vymyslieť titulku nášho rozvrhu. Nemusí mať klasický názov, môžete použiť svoju fantáziu, taktiež môžete použiť aj Váš obľúbený citát. Ďalej si odmeriate strany a podľa nich si rozdelíte ako vysoké a široké okienka budete potrebovať na predmety. Ja som si dni v týždni oddelila farebne tzn. každý farebný pás znázorňuje jeden deň.

 


3. Základná lišta bude zobrazovať, o ktorý deň sa bude jednať. Avšak nie je potrebné ju nutne mať. Ja som ju použila kvôli tomu, aby som rozvrh ozvláštnila. Je len na Vás či si ju tam dáte, alebo nie. Taktiež akej bude hrúbky, farby,... :)


4. Keď to už máme všetko vymerané, aby sa nám náhodou nestalo, že piatok nebudeme mať kam nalepiť, haha! Tak vtedy začneme pracovať s lepidlom.

 

5. Náš základ by mal byť už kompletný, a teda by mal obsahovať: základný výkres, názov, rozdelenie dní a lištu. Nasledovne si podľa Vášho rozvrhu rozdelíte dni podľa predmetov aké máte.

 

 

6. Po tej pre mňa najťažšej časti, nasleduje už len vpísanie konkrétnych predmetov, vyučujúcich a miestností, kde daný predmet máte.

 

 

7. Na záver si to môžete dozdobiť, a to je opäť len a len na Vás. Kreativite sa medze nekladú! Môžete si tam dolepiť obľúbené obrázky, fotky, použiť rôzne dekoračné vecičky, napísať citáty, naozaj čokoľvek! :)

 






Dúfam, že sa Vám príspevok páčil a že aj Vy sa rozhodnete vyrobiť Váš vlastný rozvrh! :) 


Prajem Vám krásnu nedeľu a zajtra príjemný Veľkonočný pondelok. 
Ani sa nenazdáte a na blogu znova nájdete nový príspevok. Pre viac info klikni tu.

Peťuš

7 comments:

  1. Mám rada DIY články - veľmi rada ich čítam, no i sama píšem :D
    Rozvrh si však každý rok robím vo Worde, vytlačím si ho a potom dozdobím :D
    beelievin.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jéé, to je super nápad! :) Určite vyskúšam.

    ReplyDelete
  3. Krásné, asi také vyzkouším :)!

    http://pavlakresnickova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. hey there my dear :) cool post !its pretty! please keep doing more :)

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell

    My Blog | Facebook | Bloglovin | Lookbook
    | Header I made for bloggers

    ReplyDelete
  5. Vyzerá to úžasne, bohužiaľ ja by som to buď stratila, ale na to ani nepozrela, pretože si všetko nosím v mobile, nuž technika nám ničí kreatívny život;D

    ReplyDelete
  6. Vypadá to krásně! Teď už to nemá moc cenu na ty dva měsíce ale na příští rok to zkusím:)

    ReplyDelete



blogger template by lovebird