02 April, 2015

CLOTHES NUMA ZWEI


Vecičky, ktoré budete mať možnosť dnes vidieť som kúpila už dávnejšie a rozmýšľala som nad tým či ich sem vôbec dať, alebo nie, keďže počasie sa už dosť zlepšilo a je konečne jarne! Hoci o týchto posledných dňoch sa to nedá povedať. Aj u Vás napadol sneh? Mne osobne sa to vôbec nepáči, pretože radšej by som sneh brala počas Vianoc a nie teraz, keď som už nastavená na tenisky a slnečné okuliare, haha! :D Aj Vy ste dostali akúsi stopku? Už ste boli pomaly zabehnutý na jarný režím a zrazu sneh. No nič, treba si ho ešte užiť. Dnes Vám ukážem kúsky, ktoré sú v mojom šatníku už dlhšiu dobu, ale rada sa o ne s Vami podelím. :) Sú to kúsky, ktoré som hľadala dlho a bola som z nich nadšená ó áno, ešte stále aj som!. A najmä teraz, keď sa k nim v tomto chladnejšom počasí môžem opätovne vrátiť. Aké kúsky naposledy potešili Vás? Kúpili ste si za poslednú dobu niečo, čo ste hľadali naozaj dlho? 




Klasická koženka, ktorú by mala mať každá z nás. Ja som našla konečne tú pravú pre mňa!


Tento svetrík je úplne najúžasnejší, úplne teplunký a taký prítulný, haha! Ale nosím ho s opasokom, pretože inak na mne pôsobí príliš veľko a rozširujúco.


Bavlnená košeľa. Treba niečo viac?



Netypický károvaný šál, ktorý som objavila úplnou náhodou a dlho som ho nevedela pustiť z ruky krku.



Black&White. Čiapka a čelenka. Luxus pre moje uši. :D



Doplnky, doplnky a ešte raz doplnky! Však nie som jediná, ktorá vždy siahne aj po takýchto drobnostiach...


Ako ste na tom Vy? Budem rada, keď mi napíšete, aký kúsok Vás za posledný čas potešil najviac. :)



Behom tohto týždňa môžete čakať na blogu netypický článok. 
Už čoskoro sa znova uvidíme!

Peťuš

8 comments:

  1. Moc pěkné věcičky :)

    PS: Ráda bych tě pozvala na svůj blog www.lovies47.cz a doufám, že se ti u mě bude líbit a třeba se staneš i pravidelnou čtenářkou :)

    ReplyDelete
  2. Ani neviem, čo sa mi z tých vecí páči najviac. Všetko je úúúplne super! :))
    Ja dlho zháňam nejaký šál podobný tomu tvojmu, no ešte som nemala dostatok šťastia. Asi ho nájdem, až keď nebudem hľadať, len tak náhodou. (Ten tvoj šálik je skadiaľ? - žeby som trošku šťastiu napomohla:D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mám tento z Takka. Odporúčam sa v tých veciach fakt poriadne hrabať, a tak ani nevieš aké krásne kúsky ponachádzaš. ;)

      Delete
  3. tá koženka je úžasná :)

    ReplyDelete
  4. Veľmi pekne veci ! :) Ta koženka sa mi páči asi najviac

    Vera

    ReplyDelete
  5. U nás bylo spíše podzimně... Taky jeden den sněžilo, ale hned to roztálo. Zima ale byla neskutečná! Naštěstí jsem včera četla, že v polovině dubna má být 20°C což je paráda:3 Z tvých věciček se mi nejvíce líbí ta kožená bunda a flanelová košile. Ta kombinace barev je krásná! Mě v poslední době udělala největší radost mikina přes hlavu a jarní kozačky! Obě dvě věci jsem sháněla už dlouhou dobu a teď je konečně mám:D:)

    ReplyDelete



blogger template by lovebird