11 March, 2015

WHAT'S NEW IN MARCH


Tento týždeň je pre mňa poriadne hektický. Takmer po dvoch týždňoch, ktoré som doslova preležala v posteli, som sa vrátila späť do školy a ani neviem, kde mi hlava stojí. Tento semester oficiálne môj druhý! si nejako všetci zmysleli, že nám budú dávať úlohy, seminárky a neviem, čo všetko. Teraz nie, žeby som sa sťažovala, pretože ja som za to všetko vďačná, lebo ma to núti niečo robiť, študovať, pracovať na sebe. Ale tento týždeň sa na to ešte fakt necítim, haha! :D Aj teraz som písala úlohu na jeden predmet a cítila som z toho takú atmosféru základnej školy, pretože na mojom gymnázium nám dávali úlohy minimálne. Ako to máte Vy? Úlohy Vás podnecujú k tomu, aby ste na sebe viac pracovali a zdokonaľovali sa alebo Vás priveľmi zaťažujú? 

Ale aby sme tu nemali len samé keci o škole, tak teraz Vám priblížim dnešný príspevok. Po dlhom uvažovaní či ho na blog dám alebo nie, som sa rozhodla za a to z toho dôvodu, že takéto posty veľmi rada čítam na iných blogoch. Najmä preto, že zistím, komu aké výrobky vyhovujú a po akých siaha. Takže dnes Vám aj ja predstavím svoje nové kúsky,hoci niektoré sa u mňa nachádzajú už dlhšie posledný new in príspevok bol v lete, takže toto určite nie je môj mesačný kozmetický nákup! :D


 

 









Z vlasovej kozmetiky do mojej zbierky pribudli dva nové hrebene s prírodnými vláknami, ktoré moje kučeravé vlasy zbytočne nenamáhajú, nešklbú a česanie s nimi je naozaj malina. Taktiež mi pribudlo aj tužidlo na kučeravé vlasy, ktoré ich jemne nadvihne a dodá vlasom prirodzený kučeravý look. Keďže som po mojej fialovej ére prešla na modrú, tak si to krásne odniesli zničené končeky, na ktoré používam vlasový olej od Balei a farbu zachovávam kondicionérom na farebné vlasy od Garnieru.


Tentokrát som sa v pleťovej kozmetike rozhodla vyskúšať nové veci, ako napríklad vlhčené utierky z Lidl, ktoré používam buď na odličovanie, alebo na dodatočné odlíčenie pleti. Taktiež som siahla po dlho-ospevanej značke Avéne a ich micerálnej vode v spreji. Novinkou nie len pre moju pleť, ale aj pre mňa samotnú je značka Freeman, s ktorou som sa stretla na Slovensku prvýkrát. Na vyskúšanie som si vybrala pleťovú masku s avokádom a ovsenou kašou. A posledný novým výrobkom, ktorý zachraňuje moju pleť je krémik od Mixy na začervenanie pleti. 

Ospravedlňujem sa za kvalitu tejto fotografie, ale omylom sa mi ju podarilo počas písania príspevku vymazať. Keď budem mať k dispozícii počítač, kde mám tieto fotky uložené, tak ju nahradím pôvodnou.
Pomaličky prechádzame k dekoratívnej kozmetike, ktorej bude dnes trošku bohatšie. Nutne som potrebovala korektor, a keď som ho kupovala som mala potrebu skúšať niečo nové, a tak som siahla po korektore od Maybelline. Avšak po určitom čase som sa vrátila ku Catrice, a spolu s korektorom som si zakúpila aj púder. Novinka, ktorá ma prekvapila je lícenka od značky MakeUp Revolution.


Keď už spomínam značku MakeUp Revolution, tak pri nej budeme pokračovať paletkou Iconic 3, ktorá je poriadna veľká taká kozmetická bomba!. Dlho som otáľala s kúpou novej maskary, pretože som sa vôbec nevedela rozhodnúť, do ktorej značky ísť. Nakoniec som si vybrala Miss Sporty a svoj výber neľutujem. Taktiež som si kúpila dva štetce na úpravu obočia a od Rimmelu krémový očný tieň. 


Som maniačka na dokonalé nechty, a preto používam podklad (Avon) aj nadlak (Sally Hansen). A po viac ako dvoch rokoch som sa vrátila späť k čiernemu laku, ktorý moje nechty nie a nie opustiť.


Čo sa týka pier, tak som si vybrala dva balzamy od BabyLips a Eos. Ale pri nedávnej návšteve DMky som sa ako vždy snažila odolať kúpe ďalšieho rúžu, no misia bola neúspešná a ja som si k rúžu vybrala ešte aj dve kontúrovacie ceruzky. No surprise!


A to by bolo odomňa na dnes aj všetko. Teda myslím si, že toho bolo teda až prěspříliš ako hovoria naši susedia z Čiech. Budem rada, ak mi napíšete, čo ste si naposledy kúpili Vy a či ste s daným výrobkom spokojný.

Prajem Vám krásnu stredu a aj pri takomto pochmúrnom počasí sa netreba prestať usmievať!
Peťuš


8 comments:

  1. Pekné vecičky, s väčšinou ešte nemám skúsenosť, takže sa teším na recenzie ;)
    NickaBeautyHunter

    ReplyDelete
  2. No, my dostávame úlohy vkuse (to vieš), a neznášam ich, pretože v škole trávime toľko času a verím, že keby sa vedenie školy rozhodlo nejak efektívnejšie využiť všetok ten čas, tak by sa to do toho zmestilo bez toho, aby sme doma museli tráviť ďalšie 4 hodiny nad knihami.
    Ten nový rúž vyzerá božsky! A tá paleta tiež!
    Catrice a Essence sú úžasné značky a cenovo vždy dostupné :)
    Ja som si naposledy kúpila pleťovú vodu a balzam na pery a som nadmieru spokojná.

    P.S.: Krásne fotky, mici <3

    ReplyDelete
  3. Je to pomerne dosť :D Ale niektoré veci si určite zapamätám a skúsim sa po nich ešte v drogériách poobzerať :)
    beelievin.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Sally Hansen laky jsou skvělé. Nedávno jsem si pořídila 3 a jsou ted mými nejoblíbenějšími laky. Od Makeup Revolution mám paletku Iconic 2 (a taky Flawless) a je to nejlepší paletka, kterou jsem kdy měla :) Teď se ještě chystám na koupi Iconic 3:)
    ...//Instantní krása//...

    ReplyDelete
  5. ja milujem eos :) aj iconic3 aj lícenku od MUR :) ale naopak mi nesadli masky od freeman :(
    eos a victoria secret giveaway

    ReplyDelete
  6. Jéé, eos bych chtěla vyzkoušet :-)
    Zvu Tě na SOUTĚŽ , ve které můžeš vyhrát den se značkou Yves Rocher, se mnou, dalšími bloggerkami a především se zúčastnit projektu, díky němuž můžeš ukázat svou lásku k přírodě :-)

    ReplyDelete



blogger template by lovebird