05 March, 2015

THE RIGHT WAY TO WASH YOUR FACE


O čistení pleti počujete asi z každej strany. Taktiež môžete nájsť množstvo článkov a návodov ako pleť správne čistiť. Dnes si zhrnieme základné body, ktoré by mala dodržiavať každá z Vás či sa líčite, alebo nie. Behom dňa sa na pleti usadí množstvo nečistôt, baktérií, prachu či peľu,... Preto je dôležité, aby sme všetky tieto nečistoty, odumreté bunky či kožný maz z pleti odstránili odlíčením pleti, ktoré je naozaj podstatné vykonávať každý večer. Inak Vám pleť počas jednej neodlíčenej noci zostarne až o sedem dní! 

Tak a teraz prejdime na to ako sa o pleť správne starať. :)

1. ČISTENIE
Pleť by sme si mali čistiť každý večer a aj ráno. Ak pleť ráno nevyčistíme, tak sa všetky nečistoty na pleti zafixujú make-upom a následne upchajú póry. Na čistenie sa používajú čistiace mlieka, krémy, gély alebo peny. Veľmi dôležité je, aby čistiaci výrobok, ktorý používame bol s našou pleťou kompatabilný a pleť zbytočne nezaťažoval. Ďalším spôsobom čistenia je použitie pleťových masiek, ktoré by sa nemali používať viac ako dvakrát do týždňa. Ja používam čistiace mydlo s aloe vera od Oriflamu alebo čistiaci píling od Clean&Clear.


2. TONIZÁCIA
Po vyčistení pleť dočistíme pleťovou alebo micelárnou vodou, ktoré z pleti odstránia zvyšné nečistoty. Opäť je dôležité, aby pleťová voda Vašu pleť zbytočne nenapínala, nedráždila či nevysušovala. Ja používam buď micelárnu vodu na citlivú pleť od Biodermy, alebo pleťovú vodu od značky Balea.


3. ĎALŠIA STAROSTLIVOSŤ
Netreba zabúdať hydratovať očné okolie vhodnými krémami. A taktiež sa treba starať aj o začínajúce vyrážky, ktoré je potrebné vysušovať a nie vytláčať!!! :) Aj keď to chce veľké sebazapretie, haha!


4. HYDRATÁCIA
Celý proces čistenia je dôležité zakončiť vhodnou hydratáciou pleti, ktorá je po predchádzajúcom čistení suchšia a potrebuje potrebné živiny a vitamíny. Ja používam hydratačný olivový krém od Avonu, ale častejšie krém proti začervenaniu pleti od Mixy.


5. SKÚŠAŤ
Pred zakúpeným celého výrobku sú vždy k dispozícií vzorky, ktoré Vám ponúknu v lekárni, ale určite sa treba na ne spýtať aj v drogérii. Hlavne, keď máte komplikovanejšiu pleť, ktorá potrebuje väčšiu starostlivosť. Preto je lepšou možnosťou skúšať vzorky a až potom zakúpiť celý výrobok. A pri vzorkách nikdy neviete, čo dobré objavíte! :)


Dodržujete všetky vyššie spomenuté body alebo máte vlastný rituál čistenia pleti? Ktoré výrobky by ste si nedali ani za nič? A sú naopak také, ktoré viete, že už nikdy nepoužijete/nekúpite?

Prajem krásny štvrtok! :)
Peťuš


2 comments:

  1. ráno i večer používam čistiaci gél, ktorý odstraňuje odumreté bunky a prečisťuje póry, potom čistiacu vodu a posledný mesiac či dva som začala i intenzívne moju tvár hydratovať krémom. Z mojej strany k tomu bolo treba dosť veľa presviedčania, keďže mi na mnohých krémoch "čosi" vadí (ale neviem čo), no teraz len ľutujem, že som nezačala skôr :D
    Mám trochu strach skúšať nové produkty, keďže sa bojím, že na nejakú ich zložku dostanem alergiu :)
    beelievin.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. dnes som si vďaka tvojmu článku kúpila v dm pleťovú vodu, tak som na to zvedavá :)

    ReplyDelete



blogger template by lovebird