01 March, 2015

STAY TUNED

Dnes je prvého marca a teda je to aj niečo vyše dvoch mesiacov, čo som na blog nepridala žiadny nový príspevok. Asi sa pýtate prečo. Bolo to najmä kvôli tomu, že som potrebovala čas na školu, skúšky a aby sa mi úspešne podarilo ukončiť prvý semester. Avšak teraz tu nechcem písať o škole, či vôbec o tom aké je to byť na vysokej to si nechám na neskôr.
Dnes Vám chcem povedať, že tento čas som využívala aj v prospech blogu. Pracovala som na nových veciach, ktoré by som na blogu chcela uskutočniť. Rôzne projekty, nápady, rubriky,... 

Snažila som sa nájsť niečo, čím bude môj blog špecifický. 
Niečo, o čom ma bude baviť písať donekonečna. 
Niché. 
To je to, čo som potrebovala.

Potrebovala som nájsť niché môjho blogu. 


Aj keď si stále nemyslím, že to mám premyslené úplne do detailov, tak je to niečo do čoho sa chcem pustiť. Kozmetika, líčenie, móda, zdravé stravovanie, cvičenie a je ešte množstvo vecí, o ktoré sa posledné mesiace zaujímam a chcela by som, aby sa to stalo aj súčasťou blogu. A preto to chcem zdieľam aj medzi Vami. Chcem sa o to s Vami podeliť a posunúť to ďalej. Takže ak sa stále nechytáte, pretože ja som sa behom tohto písania stratila, haha, tak sa určite môžete tešiť na nové veci, ktoré na blogu objavíte! 

Užívajte každý moment!
Peťuš

4 comments:

  1. teším sa, znie to úžasne :)

    ReplyDelete
  2. No tak dúfam, že sa ti podarí tieto "sny" splniť :)

    ReplyDelete
  3. znie to výborne, teším sa na články!:)

    ReplyDelete



blogger template by lovebird