08 March, 2015

8 TRENDS WHICH YOU CANNOT MISS


Moja choroba odchádza s prvými jarnými lúčmi, ktoré prinášajú predsa len niečo navyše. Keďže verím tomu všetkými desiatimi zima je už naozaj preč, tak je na čase, aby sme si predstavili trendy tejto sezóny. Čo myslíte, čo si pre nás pripravili dizajnéri v sezóne SS 2015?

1. ŽLTÁ
Aj keď mnohí z nás sa tejto výraznej farby bojíme, tak to s ňou predsa len treba skúsiť vo forme doplnkov. Výrazný kúsok vo forme kabátu, sukne či topu oživí celý Váš outfit. Škála rozmanitosti žltej farby nie je určená.


2. BIELA A MODRÁ
Poznáte klasiku kombinácie bielej a čiernej? V jarnej sezóne sa čierna nahrádza modrou!



3. DLHÉ KABÁTY
Konečne prišlo jarné počasie, tak čo tak prevetrať svoj nový jarný dlhý kabát?



4. ŽIADNA  PLATFORMA
Plaformy sa u nás držali dosť dlho, no teraz ich nahrádzajú gladiátorky, sandálky či tenisky na nízkej platforme.



5. DENIM
Džínsovina sa vracia späť v plnom nasadení, a to od hlavy až po päty! Trendové sú zvonové nohavice alebo džínsy s dĺžkou nad členky.


6. VOJNOVÁ ZELENÁ
Hoci niektorí už majú pariek plné zuby, módne prehliadky stále neopúšťajú, a to sa týka aj ich typickej zelenej farby.


7. JEDNO RAMENO
Ak neviete, čo je v jarnej sezóne najviac sexi, tak ste trafili do čierneho. A to na totálku.


8. KOŠEĽOVÉ ŠATY
Dizajnéri sa vracajú k najjednoduchšiemu poňatiu ženskej krásy.


Tak čo hovoríte? Podľa mňa je táto sezóna naozaj vydarená! 
Páči sa mi, že vojnová zelená stále zostáva, ale na popredné miesta sa dostávajú aj výraznejšie farby, prvky, materiály či vzory. O tom je predsa jar, no nie? :) Aj keď sa mi tie zvonové nohavice v takom upršanom počasí veľmi nepozdávajú, haha! :D 

Ako ste na tom s módnymi trendmi? 
Nechávate sa nimi inšpirovať alebo sa držíte svojho štýlu?

Prajem Vám krásny záver týždňa. :)
Peťuš 

3 comments:

  1. Zbožňujem dlhé kabáty a milujem, ako to vyzerá - avšak ironické je, že nemám ani jeden :D Sú dosť drahé, ale určite by som si niekedy chcela jeden zaobstarať :)
    beelievin.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Veľmi sa teším, že to nie je nudné a jednotvárne a myslím, že každý si nájde niečo, čo ho zaujme.
    Sranda je, že budú trendy džínsy s dĺžkou na členky a ja sa o tú trendovosť ani nijako veľmi snažiť nemusím, pretože mám dlhé nohy a väčšina nohavíc sú mi krátke. Takže budem trendy bez veľkej námahy:D.

    ReplyDelete
  3. Moc mě to teda nezaujalo. Asi budu chodit jako totální "out" člověk :D Co se dá dělat :)

    ReplyDelete



blogger template by lovebird