07 August, 2014

CLOTHES FOR THE FIRST TIME!


Čaute kočky!
Dnes je tu sľubovaný príspevok o nákupoch v Bratislave. Ani by som nepovedala, že to bolo už pred dvoma týždňami. Veď len prednedávnom som fotila tieto fotky a zrazu je už august a piatok. Síce kto potrebuje piatok v lete? Treba si poriadne užívať! A to každý jeden deň. Len keby nám aj to slnko doprialo.

Poslednú dobu sa cítim nejaká plná energie, že by som normálne zabehla maratón! Bežne mi to však moje pľúca nedoprajú a ja musím zastať a rozdýchať to. Všetko to je ale len o kondičke, ktorá sa dá časom získať. Ja na beh teda nie som, radšej si dám na mieste nejaké skákačky (na obidvoch nohách naraz, na preskočku, do výšky, pred seba, za seba alebo ako normálny beh). Avšak toto počasie ma nejako uspáva a mne sa vôbec nechce cvičiť či vôbec hýbať. No stále ma drží jóga! Je to naozaj pecka a tú energiu, ktorú potom cítite. Jedno veľké wau. Síce občas máte pocit, že sa zlomíte. :D 

Ja osobne som nikdy necvičila zámerne s tým, že by som chcela schudnúť, aby som bola v lete za najväčšiu kočku. Cvičím preto, pretože si chcem vyformovať postavu. Občas si zacvičiť, posilniť a naťahovačky sú naj! 

Dnes Vám ukážem 5 vecí, ktoré som si kúpila počas výpredajov a som s nimi naozaj spokojná. Nebudem už zdržovať, keďže som sa rozkecala vyššie a možno sa časom schopím aj na nejaký outfitový článok!

Prajem Vám krásny víkend! :)
Peťuš

košeľa - Pull & Bear
šaty - Pull & Bear
high waisted jeans - Stradivarius
svetrík - Stradivarius
psaníčko - Carpisa

8 comments:

  1. krasne veci, fotky, aj blog ! ;) :)

    ReplyDelete
  2. Nádherné veci :3 Košela, rifle, šaty TOP :3

    ReplyDelete
  3. krásne veci, kosela je top! :-)

    ReplyDelete
  4. Tie šaty sú moc krásne♥
    Inač máš veľmi krásny blog:)
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    ReplyDelete



blogger template by lovebird