13 May, 2014

NEW IN


 Čaute, čaute! Minule som vtrhla do drogerky a nakúpila som si všetko to, čo som chcela. Nebudem klamať, že som do košíka dohodila aj niečo navyše :D Môj májový kozmetický wishlist nájdeš tu. Samozrejme, že toto nie je môj bežný mesačný nákup, ale určite poznáte, že keď Vám začne dochádzať jedna vec, tak sa k nej pripojí aj XY ďalších.



  • obnovujúci šampón Garnier -  poklady z medu 
  • osviežujúca pleťová voda Balea - s lotosom na normálnu a zmiešanú pleť
  • posilňujúca maska Glisskur Schwarzkopf - veľmi namáhané a lamávé vlasy
  • neviditeľný krémový dezodorant Garnier - fresh blossom
  • matný očný tieň Paese - 609 kashmir
  • tekutá lícenka Rimmel - 003 peach flush
  • gél na obočie Astor - transparentný
  • lak na nechty Rimmel - 613 midnight rendezvous
  • rúž na pery Heidi Astor - 006 sexy 
  • hojivý zázrak Oriflame
  • vatové tampóny



Na ktorý výrobok by ste si najradšej prečítali recenziu?

Ďakujem za prečítanie a pekný zvyšok dňa :)
Peťuš

Aj Ty môžeš byť pravidelným čitateľom blogu, a tak Ti neunikne žiadny nový príspevok.
Stačí sa pripojiť k Google Friend Connect.

No comments:

Post a Comment



blogger template by lovebird