29 May, 2014

FAVOURITES #2


 Pomaly sa nám blíži koniec mesiaca preplneného láskou. Neviem ako to bolo u Vás, ale u mňa bol tento mesiac plný stresu z maturít, talentoviek a všetkého možného. Ale uznávam, že tam bola predsa aj láska. A ako to bolo u Vás? Naozaj platí máj lásky čas?
Avšak dnešný príspevok nebude zaláskovaný. Predstavím Vám 6 výrobkov, ktoré som si obľúbila za tento mesiac. Tri výrobky sú z telovej kozmetiky a tri z dekoratívnej. Budem veľmi rada, keď mi napíšete, čo potešilo Vás. Nemusí to byť kozmetika, môže to byť aj nejaká kniha alebo film :)





Telový sprej s čerešňovým kvetom od Avonu mám už vyše roka a používala som ho najviac v lete, keď telo potrebovalo osviežiť. A keďže pomaly, ale isto sa každým dňom viac a viac otepľuje, tak som po ňom opätovne siahla a môžem ho len a len odporúčať. Na výber je ich naozaj veľa a ja už teraz viem, že si budem onedlho objednávať ďalší.

Krém na ruky s broskyňou a bazalkou z Oriflame mám taktiež už dlhšie, avšak za posledné dni ho mám nonstop pri sebe. Má príjemnú sladkastú vôňu. Krému netreba veľa nanášať. Čo sa mi páči je to, že po aplikácii sa behom pár minút vstrebe. Nelepí, je príjemný, naozaj môžem len chváliť!





 Hojivý zázrak z Oriflame je naozaj zázrak! Myslím, že k nemu netreba ani nejaký extra popis, pretože každá jedna z nás ho má a vie o čom hovorím. A ak ho nemáš, tak si ho bež okamžite kúpiť. Množstvo vôní, nespočetne veľa využití.

Krémová lícenka od Rimmelu je úplne skvelá. Ja ju mám v odtieni 003 Peach Flush a viac sa o nej môžeš dočítať tu. Pigmentácia je veľmi dobrá. Prvýkrát, keď som si ju naniesla myslela som, že ma porazí. Moje líčka mali takú výraznú farbu akú môžete vidieť na fotke! :D Ale po krátkej chvíli sa farba vstrebala a vyzerala úplne prirodzene.





Lak na nechty od Rimmelu (recenzia tu) v tomto tmavom odtieni bol presný opak mojich obľúbených pastelových lakov minulý mesiac :D No nevadí, predsa lakov na nechty je veľa a tých farieeeeeeeeeb!

Transparentný gél na obočie od Astoru bola vecička, ktorú som hľadala skutočne dlho. Musím povedať, že podľa mňa neexistuje nič lepšie, čím môžete zafixovať Vaše obočie. Plánujem naň spraviť recenziu. Tak čo, chcete? Chcete? :D







Mojím najobľúbenejším seriálom za tento mesiac sa stali PRIATELIA a to najmä kvôli tomu, že jedna časť má len 20 minút. Totiž, keďže som tento mesiac maturovala, tak som sa musela dosť veľa učiť, ale na chvíľu som potrebovala aj vypnúť. A práve Priatelia mi to zaručili! Je to klasika, ktorá nepustí a vždy sa na nej dobre zasmejete.






A na záber si pustite Eda!


Krásny zvyšok dňa a tešte sa z maličkostí! :)
Peťuš

2 comments:

  1. Skvělý článek! :) co mě ale nejvíc potěšilo, je tvůj výběr seriálu na měsíc květen - taky jsem naturovala a měla jsem to naprosto stejně :D každý večer zaručená odměna :) Přátelé se prostě nikdy neomrzí a vždycky pobaví, i když to člověk sleduje po x té :) PS.: moc děkuju za přání k úspěšné maturitě na fb stránce ~Style it up~, nakonec jsem dopadla výborně :) jinak moc ráda čtu jak tvůj blog i sleduju fb stránku, na které se podílíš, jen tak dál ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem, som rada, že sa páčil :) Áno, s Priateľmi sme to mali rovnako! Gratulujem k maturite, ja som dopadla rovnako :) Veľmi pekne ďakujem za podporu :)

      Delete



blogger template by lovebird